"Majd holnap. Miért nem ma? Tényleg. Miért nem ma?"

Ivanics László - Majd holnap

Ivanics László - Majd holnap

Egy tanár gondolatai – 2022.03.17.

2022. március 17. - ivanics.laszlo

Tegnap újra sztrájk kezdődött. Pedagógussztrájk, határozatlan idejű. Így én sem vettem fel a munkát (csak egy óra, a végzősök nyelvtan órája idejéig, az új rendelet értelmében). Ma viszont már fel fogom. S hogy miért? 42 forint van jelenleg a kártyámon, nem engedhetem meg magamnak... 

 Le a kalappal mindenki előtt, aki folytatja - nekem a múltkori sztrájk és a polgári engedetlenség mellett most ennyi fért bele... Sokat gondolkodtam, mit tegyek, mit tehetnék még. Milyen eszköz áll rendelkezésemre, hogy támogassam az én és kollégáim ügyét? A kézenfekvő válasz ott volt végig az orrom előtt: írni fogok. A következő napokban megírom, hogy miként él ma Magyarországon egy pedagógus. Milyenek a hétköznapjai, életkörülményei, milyen dolgok foglalkoztatják. Életkép - de ha úgy tetszik segélykiáltás. Ez az, amit még megtehetek. Aztán. Aztán meglátjuk...

I.L.

A bejegyzés trackback címe:

https://majdholnapblog.blog.hu/api/trackback/id/tr5217782186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása