"Majd holnap. Miért nem ma? Tényleg. Miért nem ma?"

Ivanics László - Majd holnap

Ivanics László - Majd holnap

Tegnap

2023. május 30. - ivanics.laszlo

 

 pihe.jpg

 

Tegnap

 

- Merre voltál, mit csináltál?

Két hónapja már, hogy írtál...

- Erre-arra, jobbra-balra:

Eltűntem egy pillanatra. 

 

- Merre jártál, merre lógtál?

Két hónapig ránk se tojtál!

- Nem értem rá, nem henyéltem

Más meséket máshol éltem.

 

Máshol éltél? Máshol szóltál?

Legalább valamit írtál ?

Dehogy írtam, dehogy írtam...

Múlt ködébe fátylat sírtam.

 

Tényleg így volt? Szégyelld magad!

Szánalmas kis agyagdarab!

Porból lettél, porrá leszel:

Elfúj a szél... Nem létezel.

 

Porból lettem, porrá leszem:

Elfúj a szél, nem létezem.

Elfúj a szél, ellibbenek...

Apró foszlány. Nem létezek.

 

I. L.

A bejegyzés trackback címe:

https://majdholnapblog.blog.hu/api/trackback/id/tr9518130108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása